søndag 3. juni 2007

Sightseeing

Etter en uke i Geneve, fikk vi dag muligheten aa se litt av den nydelige byen. Det var duket for den obligatoriske turistrunden.. vanligvis setter jeg meg paa en turistbuss for aa faa med meg de store severdighetene paa ikke for lang tid. For aa prove noe nytt tok jeg i dag turistrunden paa en entimes baattur. Geneve er - kort sagt- en nydelig by.
Tilbake paa hotellet er jeg igjen klar til aa gjore et dypdykk i Globaliseringsrapporten. Vi har litt problem aa faa tak i essensen i rapporten. Det var derfor gledelig da de norske delegatene sa seg villige til aa ta et mote med oss i morgen for aa prove aa forklare hva som skjer i komitteen.
Daily bulletin for i morgen ser slik ut. Presidenten av Chile og presidenten av Ghana gjester konferansen i morgen. Det blir da special sitting i den store konferansehallen.

Ingen kommentarer: