fredag 8. juni 2007

Geneveskolen 2007


2 kommentarer:

Anonym sa...

Flott gjeng!!!

Lasse B sa...

Hej alla Geneveskoleelever!

Jag måste bara tala om att jag tycker att det var mycket trevligt att få lära känna er under årets arbetskonferens. Vissa träffade jag mer och andra mindre men alla är lika viktiga. Jag hoppas att ni alla tar med er era nyvunna kunskaper och för dem vidare in i era egna organisationer. Det behövs mer kunskaper i våra förbund om ILO. De demokratier som vi lever i Norden är inte för alltid givna och även vi behöver slåss för våra fackliga rättigheter. Då är det bra att känna till ILO, konvensioner och värdegrunden. Det dagliga fackliga jobbet är en daglig kamp för att försvara de mänskliga rättigheterna. Fackliga rättigheter = mänskliga rättigheter.
Ha det bra i framtiden. Vill ni ha kontakt så når ni mig på min epost lars.bengtsson@tco.se.
Slutligen: vilken trevlig blogg!!!!

Ha det bra framöver.

Lasse Bengtsson
TCO, Sverige